ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

دنیای این روزای من

دنیای این روزای من  

هم قد تن پوشم شده  

 

اینقدر دور از تو که  

دنیا فراموشم شده  

 

دنیای این روزای من  

درگیر تنهایی شده   

 

تنها مدارا می کنیم  

دنیا عجب جایی شده!  

 

 هر شب تو رویای خودم  

اغوش تو تن میکنم  

 

اینده ی این خونه رو 

با شمع روشن میکنم 

 

در حسرت فردای خود 

تقویمم و پر میکنم  

 

هر روز این تنهایی رو  

فردا تصور میکنم  

  

هم سنگ روزهای من  

حتی شبم تاریک نیست 

 

اینجا بجز دوری تو  

به من نزدیک نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

قالب نو مبارک خیلی قشنگ شده شعرتون هم زیباست

همه بشرنـــــد اما فقط بعضی ها انســــان اند . . .

" دکتـــــر شریعتــــــی "

سلام
ممنون
خوشحالم دوباره اومدی سر زدی

افسانه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

دو ایستگاه که می دانی اش :

تولد - مرگ

وجود مختصری در میانه ی دو عدم ،

به نام عمر...

که آن هم چو خواب ، می گذرد............



سلام
من که هیچ کدام از این دو را ندیدم

niloofar یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام
با چی بلینکمت؟
شما با niloofar بلینکم
ممنون

سلام
منو به اسم وبم بلینک
شما رو به IP یا ساعت کامنت گذاشتنتون لینک کنم؟
کدومش ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد