ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

دگر.....

 

دگر به دلم صابون نمی زنم  

که  او می اید شادی و لبخند می اید! 

 

خودم هستم خودم باید شادی و لبخند  

بسازم  

 

اره 

 همین درسته باید لبخندم از  

 

حضور خودم باشد  

از سلامتی و تندرستی  

 

از جوانی و عمر باقیمانده  

 از خاطرات عزیزان  

 

کنار پدر و مادر  

از خاطرات عزیزانی که نیستند : پدر بزرگ و مادر بزرگم و عمه ام 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ http://www.webpars.rozblog.com/

ســــــلام دوســـــت عزیز تبریـــــک می گـــــم خیلـــــــی سایـــــت جالبــــــی داری. خوشحــــــال می شـــــم که به سایــــت منـــــــــــم یـــک ســـری بزنـــــــی و ثبــــــت نام کنــــــی فکــــــر می کنـــــــــم مطالبــــــش بـــــدردت بخــــــــوره . www.webpars.rozblog.com با امیـــــــد موفقیـــــــت +++++ داداش خدایش نظر یادت نره

افسانه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

انشالله که خداوند رحمت کند عزیزان سفر کرده را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد