ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

آه چقدر دلم برای پدر بزرگم تنگه شده

 

آه چقدر دلم برای پدر بزرگم تنگه شده  

اخرین باری که آمده بود  

 

دیدن من من خواب بودم  

بنظرم حدود ساعت 7 بود 

 

وارد اتاق شد 

در میان خواب و بیداری بودم 

  

پدر بزرگ: رضا . رضا . رضا 

من با خودم گفتم : 

 

کاش پدر بزرگ الان نبود تا  

راحت بخوابم  

 

چند دقیقه ای منتظر نشست  

من که بیدار نشدم  

 

برخاست و رفت  

 

 

ولی الان که  از پیش ما رفته و  

دگر  نیست  5 ماهی میشه که رحمت خدا رفته

 

هی غصه اون روزا رو میخورم  

که ای کاش ای کاش  

 

من اون روزاغافل از این که  

 

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار ، شاید فردا احساسی باشد، اما … عزیزی نباشد!

نظرات 1 + ارسال نظر
www.bechatim.in جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ http://chat1.fun30ti.ir

با سلام

چت روم تازه تاسیس بچتیم با محیطی سالم از شما دعوت میکند تا با ما باشید

منتظر حضور گرمتان هستیم
----------------------------------------------------
www.bechatim.in

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد