ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

روز ملی افغانستان



روز ملی افغانستان


شنبه 28 مرداد مصادف با روز ملی افغانستان روز اتحاد مردم افغانی


بر همه هموطنان مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
rebia چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.rebia.blogsky.com

به نام سلام
آقا رضا اولین باری که وبتو دیدم نمیدونستم افغانی هستی.
من یه دوست گل افغانی داشتم، اسمش رامین حسینی بود، هم خیلی با شخصیت بود، هم خیلی خوشتبپ و با کلاس.
تا حالا مثل رامین تک و توک تونستم رفیق پیدا کنم.
دبیرستان که بودیم برگشت افغانستان، فقط یه عکس دو نفره ازش یادگاری دارم ...
اون موقع ها نت همچین عمومی نبود که بتونیم ارتباط اشته باشیم، انشالا هرجا هست سلامت و پیروز باشه ...
همه مدل سرچ فیسبوکو زیرو رو کردم ولی نتونستم پیداش کنم ...
زیاد سرتو درد نیارم، خلاصه خواستم بهت بگم یادم میاد میگفت هزاره ها معمولا قشنگن و چشماشون آبیه با پوست روشن، پسر هزاره ...

تا سلام ... والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد