ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

برای من همین خوبه

 

برای من همین خوبه  

که با رویات میشینم 

 

تو رو از دور می بینم  

تو رو از دور می بوسم 

 

برای من همین خوبه  

بگیرم   رد   دنیا   تو   

 

ببینم  هر  کجا  میرم  

از اونجا رد شدم با تو 

 

همین حال من خوبه  

همین که قلبم ارومه  

 

تو خوش باشی برای من  

همین  هم  بودنم  خوبه  

 

به اینکه بغضم از چی بود 

به اینکه تو دلم چی نیست 

 

تمام   عمر    خندیدم  

تمام عمر شوخی نیست 

 

 

برای من همین خوبه  

بدونی بی تو نابودم  

 

اگه جایی ازت گفتن  

بگم من عاشقش بودم 

 

 

شبی صد بار می پرسم 

ازم  چیزی  نپرسیده 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

کُل ِدُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے

باز هَم دِلَت میخواهَد

بَعضــے وَقتها فَقَط بَعضــے وَقتها

بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده

هَمِـﮧے ِدُنیاے ِیــِک نَفَر باشــے

niloofar جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://lahze-kaghazi.blogsky.com

سلام مرسی واسه تبریک
+لینکیدمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد