ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

خبر فوری چند لحظه قبل زلزله شیراز را لرزاند

 

خبر فوری چند لحظه قبل زلزله شیراز را لرزاند

 

من در حال رسیدگی وبم بودم که ناگهان زمین

 

شروع به لرزیدن کرد الحمد الله که فقط یه

 

لرزه کوچک بود این دومین زمین لرزه در این ۲

 

 هفته اخیر است توکل به خدا.....

یه اتفاق جدید (( جالب ))

 

سلام  

امروز ررفتم از خونه بیرون از خیابون گذشتم  

رسیدم ایستگاه سوار اتوبوس خط یک شدم 

کنارم یه اقایی نشسته بود همین طور تو طول مسیر  

تو فکر بودم که یه دستی دستمو تکون میده دیدم اقاهه کنارمه 

ازم پرسیدکه اینجا کجاست منم به جایی که اشاره  

می کرد نگاه کردم و گفتم : ارگ بم ...... 

من: ارگ بم .......ا اینجا که شیرازه  

من تو افکارم غرق که به اقاقه جواب اشتباه دادم ! 

بجای اینکه بگم ارگ کریمخان زند. گفتم ارگ بم! 

حالا جالب اینجا که من خندم گرفته البته تو دلم  

و جالبتر اینکه اقاهه هم چیزی نگفت  

فکر کنم مسافر بود  

خلاصه کلی تو دلم خندیدم  

 

http://shia.afblogfa.com/

برای من همین خوبه

 

برای من همین خوبه  

که با رویات میشینم 

 

تو رو از دور می بینم  

تو رو از دور می بوسم 

 

برای من همین خوبه  

بگیرم   رد   دنیا   تو   

 

ببینم  هر  کجا  میرم  

از اونجا رد شدم با تو 

 

همین حال من خوبه  

همین که قلبم ارومه  

 

تو خوش باشی برای من  

همین  هم  بودنم  خوبه  

 

به اینکه بغضم از چی بود 

به اینکه تو دلم چی نیست 

 

تمام   عمر    خندیدم  

تمام عمر شوخی نیست 

 

 

برای من همین خوبه  

بدونی بی تو نابودم  

 

اگه جایی ازت گفتن  

بگم من عاشقش بودم 

 

 

شبی صد بار می پرسم 

ازم  چیزی  نپرسیده