ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

نه ... نمیشه

نه ... نمیشه 

 

نه ... نمیشه اینجادیگه آخر خط با تو بودنه 

میدونم میدونی  به هر کی توی این راه پی منو بگیری 

 

بدون که اون که رفت نمیاد ای یار  

بامن نمون 

 

بامن نمون که ما ته قصه نمیرسیم به هم  

نه نمون بزار تموم جاده رو با خیال تو برم 

 

نه نمون بامن   

 

اگه دلت با منه نگو برو نگو بدون من بمون 

منو ببخش اگه دلم تو رو دید اگه دلم از تو ساده نبرید 

 

نه بخند منو شریک بغض هر شبت بدون 

باز بخند سکوتم و پر از هوای تازه کن  

 

باید برم حس میکنم از حالت نگات وقت دل بریدنه  

 تموم جاده شبیه از تو دل بریدنه 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://hamedn00.blogsky.com

سلام با حال بود

این یعنی چه؟اگه دلت با منه نگو برو نگو بدون من بمون

سامان جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://WWW.parsitel2.blogsky.com

با سلام-من شما را لینک کردم.لطفا من را با عنوان ((داستانهای زیبا-عجایب جهان))لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد