ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

ღܓܨ ☺☼ سحر ☻♥ ܓܨღ

شعر+داستان+.....

در خواستهای من از خدا

به نام خدا

این نامه واقعی است

نامه من به خدا

سلام خدا

من….  بنده تو هستم من از شما بجز شفاعت و درجه بزرگ بندگی خواسته های دیگری   

دارم  

اگه لطف کنی بر آورده کنی ممنونم

اینجانب اول از همه عمری طولانی 120 یا 130 سال

کافیه برای خود و پدر و مادرم و همسرم وسلامتی کامل ..

چند  جفت عقل کامل خود و خانواده و نوادگان ….

عام و معرفت …

پول و ثروت و روزی حلال و قناعت فراوان ….

همسران با ایمان بسیار زیبا خوش اخلاق .شاد با صبر

فراوان و دوستم داشته باشند و بیسار بسیار نجیب و پاکدامن …..

فرزندانی که مومن به من احترام بگذارند که امام زمان (عج) هم از ایشان رازی باشد…..

ودر

اخر از خدا می خواهم که خدا یا ظهور حضرت مهدی علیه السلام را هر چه بیشتر امر بفرما به امید خشنودی و لطف تو و سعادت ما در دنیا و آخرت یا علی

گیرنده: خدا

نویسنده :بنده .غلامرضا عاقلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد